    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pelne miesiace
    Date: Mon, 27 Jan 2003 13:18:57 +0100

    Sandra ma rację. Poza tym okres wypowiedzenia rozpoczyna sie dopiero od 1
    dnia nastepnego miesiaca, także dlatego, że terminy określone w miesiacach
    kończa się z ostatnim dniem miesiąca. Inny sposób liczenia wypowiedzenia
    czyli np. od 15 dnia miesiąca prowadził by w istocie do przedłużenia okresu
    wypowiedzenia, który jest ustawowo określony. 3 miesiące to 3 miesiace a nie
    3 miesiące i 15 dni....
    pozdrawiam
    Radek