  • Data: 2021-06-04 01:17:02
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sorry - ale brzmi to nieprawdopodobnie. Jak rozumiem sprawę znasz, bo to
    > ty ją prowadziłeś albo miałeś oficjalny powód żeby w akta zajrzeć;P

    Ja wiem? Jak to był jakiś szary żuczek i faktycznie trafiło na zły
    moment? Ilu to bogu ducha winnych trafiło nawet do więzień jako pokłosie
    akcji "me too" i w rezultacie działań mniej lub bardziej wyrachowanych
    cip? Z tym, że zwalanie takich patologii na dziennikarzy to oczywiste
    nieporozumienie. Jakby KK nie zachowywał się jak zawsze tam gdzie
    faktycznie działo się zło, to nikt by nie uwierzył słowom nawiedzonej
    czy wyrachowanej matki, a tak? KK poświęcił pionka, chroniąc zapewne
    bardziej mu cenne figury, a teraz może pełną gębą twierdzić, że reaguje
    ostro na każde podejrzenie patologii.

    --
    Marcin