    From: "cAdserv" <c...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pdebet w PKO SA
    Date: Sun, 19 Jan 2003 12:47:59 +0100
    Sender: c...@o...pl@62.233.210.2

    Witam!
    Podpis na czeku nie jest nawet podobny do mojego, to nie była nawet próba
    podrobienia, fałszerz nie widział mojego oryginalnego podpisu. Grafolog nie
    zarobi na ekspertyzie.
    Bardziej nurtuje mnie pytanie dlaczego nie są automatycznie unieważniane
    niezrealizowane czeki, i tak naprawdę zamknięte konto jest w dalszym ciągu
    aktywne - przecież nie tego oczekiwałem w momencie rezygnacji z rachunku!
    Zbyszek