    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paszport porwany
    Date: Fri, 24 Nov 2023 12:10:53 +0100

    On Thu, 23 Nov 2023 23:28:54 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie wiem jakie sa polskie wymagania wizowe, ale prasa donosi, że równiez
    > Indie jeśli chodzi o filmowców, i zdaje sie tez informatyków, których
    > gdzieś XXtys się miało rozpłynąć.

    Nie o to chodzi - z jakiego kraju ktos musi miec pieczątkę z zakazem
    wjazdu w paszporcie, zeby nasza SG uznala, ze do nas tez nie powinien
    wjechac ?

    > Jak sa wyrwane kartki to tez raczej trzeba, więc tak do końca sensu to
    > nie ma.

    Ale jesli wstawiamy pieczątki z zakazem wjazdu, to powinnien byc jakis
    rejestr, zeby ktos nie wymienił sobie paszportu na nowy, czysty ..

    > Jak już się zauważyło to wpuścić nie można a i pewnie gdzieś trzeba
    > odnotować, więc jeśli postawienie zarzutu jest wymagane (a jest?) to
    > chyba nie ma wyjścia.

    Wpuscic nie można, bo "dokumentow nie ma".
    Ale oni nie tylko nei wpuszczają, a jeszcze prokuratora męczą :-)

    J.