    From: "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parking hipermarketu i mandat
    Date: Sun, 20 Feb 2005 18:11:41 +0100

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cv9l7n$dv2$1@news.onet.pl...

    > 1. Nie wiem jak jest prawnie, ale moja żona została na hipermarketowym
    > parkingu złapana, postraszona mandatem (wykroczenie było - brak pasów),

    Wykroczenia nie bylo, bo nie bedac na publicznej drodze nie ma obowiazku
    zapiecia pasów. Domaganie sie mandatu bylo bezprawne.
    Pas nalezy zapiac przed minieciem znaku "koniec drogi wewnetrznej". Od tego
    miejsca zaczyna sie jurysdykcja policji.
    Co do meritum - policja nie ma prawa interweniowac na parkingu hipermarketu
    do momentu, gdy nie zostanie wezwana do interwencji przez administracje
    hipermarketu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt