  • 21. Data: 2011-07-20 22:04:59
    Temat: Re: parę pytań ogólnych
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://preview.tinyurl.com/TP-BEZ-PRZEDAWNIENIA

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 22. Data: 2011-07-21 00:08:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.07.2011 23:37), Robert Tomasik wrote:

    > Bo ja wiem, że w tym jest oszustwo, ale ani goście z firmy
    > telekomunikacyjnej, ani windykatorzy nie przyznają sie do tego przez
    > organami ścigania i będą zeznawać, zę w tym wypadku doszło do pomyłki -
    > nieporozumienia. A to już będzie argument dla pytajacego ptrzed każdym
    > organem.

    Robercie, co prawda z organami ścigania nie miałem do czynienia dotąd,
    ale coś mi się wydaje że byłoby tak, że organ zapytałby się TPSA co to
    za oszustwo na szkodę KRUKa zrobiła, TPSA by się wyparła że żadnego
    oszustwa, że wszystko fertig.

    Zapytaliby się KRUKA, KRUK odpowiedziałby że tak, nie mają zastrzeżeń,
    wszystko wygląda na fertig. I na tym by się sprawa skończyła.

    Czy nie wydaje Ci się że tak właśnie by się skończyło?

    p. m.

  • 23. Data: 2011-07-21 07:41:41
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

    > Jestem pewien wygranej to koszt ale bez sensu było w sprawie o
    > 2000złzapłacić prawnikowi więcej niż 2000zł ?

    Wedłg mnie totalny brak logiki.

    Jak jesteś pewien to czekaj aż cię wezwą do sądu
    a wtedy wszystko im wyjaśnisz.

    Prawnika to potem aby zanlazł coś na nękanie za większe pieniążki.

    Andrzej.

  • 24. Data: 2011-07-21 16:23:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wszystko wygląda na fertig. I na tym by się sprawa skończyła.
    >
    > Czy nie wydaje Ci się że tak właśnie by się skończyło?

    Nie. Przestępstwo oszustwa jest przestępstwem ściganym z urzędu, zatem to,
    czy KRUK czuje się pokrzywdzony, czy nie, nie ma tu w zasadzie zadnego
    znaczenia. Jedynie stanowi ewentualnie przesłankę, ze nei bedzie skłądał
    zażalenia na ewentualne umożenie. Ale wyjaśnić sparwę trzeba. Poza tym
    jeśli KRUK procesowo zajmie stanowisko, ze nei czuje się pokrzywdzony, bo
    wie, ze skupuje jedynei dane osobowe, a nei wierzytelności, to
    automatycznie już na bazie tego można spokojnie żądać zaprzestania
    przetwarzania danych osobowych, bo soro wiedzą, ze nei ma wierzytelności,
    to nie maja podstaw do ich przetwarzania. I ja do tego chcę doprowadzić, a
    nie do skazania kogoś z TP SA za oszustwo, bo wiadomo, że nie tędy droga.

  • 25. Data: 2011-07-21 16:26:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 18:23, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > wierzytelności, to nie maja podstaw do ich przetwarzania. I ja do tego
    > chcę doprowadzić, a nie do skazania kogoś z TP SA za oszustwo, bo

    Masz zupełnie nieżyciowe przemyślenia.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2011-07-21 16:55:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.07.2011 18:23), Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zadnego znaczenia. Jedynie stanowi ewentualnie przesłankę, ze nei bedzie
    > skłądał zażalenia na ewentualne umożenie. Ale wyjaśnić sparwę trzeba.

    I sądzę że wyjaśnianie skończy się na tym że TPSA powie że sprzedała
    całkiem dobry dług, zaś KRUK potwierdzi.

    > Poza tym jeśli KRUK procesowo zajmie stanowisko, ze nei czuje się
    > pokrzywdzony, bo wie, ze skupuje jedynei dane osobowe, a nei
    > wierzytelności,

    Ależ KRUK zajmie stanowisko że skupuje wierzytelności, z resztą zbieżne
    ze stanowiskiem TPSA.

    Jedyną osobą która będzie twierdzić że wierzytelności nie są
    wierzytelnościami będzie składający zawiadomienie.

    p. m.

  • 27. Data: 2011-07-21 18:00:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Masz zupełnie nieżyciowe przemyślenia.

    Bardzo życiowe. Uwierz, że to działa.

  • 28. Data: 2011-07-21 18:03:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I sądzę że wyjaśnianie skończy się na tym że TPSA powie że sprzedała
    > całkiem dobry dług, zaś KRUK potwierdzi.

    TP SA ma okazać dokumenty, a nie radośnie twierdzić, że jej sie coś od
    kogoś należy.

> [...]
    >
    > Jedyną osobą która będzie twierdzić że wierzytelności nie są
    > wierzytelnościami będzie składający zawiadomienie.

    Ale na wiele lat będzie w aktach utrwalony stan prawny.