  • 1. Data: 2004-02-03 08:49:39
    Temat: paragraf 284 z kk ????
    Od: "gaet" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy ktos moze mi powiedziec czego on dotyczy,
    z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam

    g...@o...pl

  • 2. Data: 2004-02-03 09:26:09
    Temat: Re: paragraf 284 z kk ????
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Czy ktos moze mi powiedziec czego on dotyczy,
    > z gory dziekuje za pomoc.

    A moze chodzi o Art. 284. KK ?

    Art. 284. § 1. Kto przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą lub prawo
    majątkowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą, podlega karze
    pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    § 3. W wypadku mniejszej wagi lub przywłaszczenia rzeczy znalezionej,
    sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.
    § 4. Jeżeli przywłaszczenie nastąpiło na szkodę osoby najbliższej, ściganie
    następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl