    From: "filigaro" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: para soczewek gratis ?
    Date: Thu, 16 Jun 2005 12:40:31 +0200

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5431.00000303.42b09576@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Praktycznie u każdego okulisty można teraz znaleźć ofertę promocyjną, że w
    > cenie
    > badania pod kontem dobrania odpowiednich szkieł kontaktowych dostajemy
    > jedną
    > parę szkieł. Powiedzmy, że idę na takie badanie, płacę, po czym okazuje
    > się, że
    > ze względu na astygmatyzm (czyli schorzenie mojego oka) potrzebne są
    > nietypowe
    > soczewki, które, jak tłumaczy okulista, nie są objęte promocją, bo są
    > droższe.
> [...]

    Ja skorzystałem z takiej oferty, nie wiedząc nawet że jest taka promocja.
    Zrobiłem płatne badania i na nic nie licząc dostałem gratis parę soczewek
    kontaktowych tzw. 30-dniowych (była to podobno dobra wola okulisty). Mam
    astygmatyzm, jednak otrzymane soczewki nie korygują tej wady. Ponoć te
    właściwe są bardzo drogie i trzeba je ekstra zamawiać. Nie mniej jednak
    okulista mówił, że mogę je nosić gdyż pomijając ten astygmatyzm pozostałe
    paramery mi dobrał. Do tego musiałem już z własnej kieszeni dokupić płyn do
    soczewek - koszt ponad 20 zł. Soczewki ubrałem może 2-3 razy i to było
    tyle. Chociaż dobrze w nich widzę, to źle się w nich czuję. Okulary są dla
    mnie dużo wygodniejsze.
    f.