  • 1. Data: 2004-10-29 08:58:15
    Temat: par.92 KK PILNE
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Znajomy dostal wezwanie jako swiadek, na wezwaniu napisano ze dot paragrafu
    92 KK, do czego to sie odnosi, szukalem ale nic nie moglem znalezc.Pozdr.

    Arek

  • 2. Data: 2004-10-29 09:43:50
    Temat: Re: par.92 KK PILNE
    Od: Kasia<a...@w...pl>

> [...]
    znalezc.Pozdr.

    > Arek
    >

    > Chyba pomyliłeś artykuł...albo pewnie kodeks.W tym który podajesz
    nie jest potrzebny świadek. Wyrok łączny wydaje sie już po
    rozpoznaniu sprawy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-10-29 14:34:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy dostal wezwanie jako swiadek, na wezwaniu napisano ze dot
    > paragrafu 92 KK, do czego to sie odnosi, szukalem ale nic nie moglem
    > znalezc.Pozdr.

    A gdzie szukałeś? Googlowałeś "kodeks karny" ?
    Jeśli to zbyt trudne dla Ciebie, to odpowiedzi i tak byś nie zrozumiał;))

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-10-29 15:30:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Arek wrote:

    > Znajomy dostal wezwanie jako swiadek, na wezwaniu napisano ze dot paragrafu
    > 92 KK

    na pewno?

    KG

  • 5. Data: 2004-10-29 17:45:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    paragrafu
    > 92 KK, do czego to sie odnosi, szukalem ale nic nie moglem znalezc.Pozdr.

    jestem prawie pewien,że to błąd. Albo miało być 192 kk (zdaje się zabieg
    leczniczy bez zgody pacjenta - raczej rzadkie), albo 292 kk (paserka
    nieumyślna - częste).

  • 6. Data: 2004-11-08 10:19:23
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

> [...]
    paragrafu
    > 92 KK, do czego to sie odnosi, szukalem ale nic nie moglem znalezc.Pozdr.

    A co, w Twoim egzemplarzu KK nie ma tego art.??