  • 1. Data: 2006-04-24 06:56:52
    Temat: pakowanie zakupów w supermarketach przez harcerzy
    Od: "sKrzeK" <n...@N...SPAM>

    Czy ktoś z grupowiczów wie może jak wygląda problem dotyczący akcji które
    prowadzą harcerze w supermarketach???
    Polegają one na tym że harcerze pakują zakupy klientom sklepu, dostając w
    zamian czesto pieniadze.

    interesuje mnie jak wygląda kwestia ewentualnego opodatkowania zabranej
    kwoty, chodzi mi raczej o konkretne przepisy które to regulują.

    dodam jeszcze że harcerze nie sprzedają żadnych "cegiełek", a zebrane
    pieniądze to dobrowolne hmmm... darowizny??? wrzucane do skarbonek.

    --

    --==sKrzeK==--
    e-mail w ROT13:

  • 2. Data: 2006-04-24 16:23:51
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Mhh równie dobrze trzeba wezwac do opodatkowania ministrantów chodzacych za
    ksiedzem po koledzie hihihihihihi
    U mnie w miescie rowniez harcerze pakuja zakupy, nie biora za to zadnych
    pieniedzy, ja przynajmniej daje im czasem za to slodycze. Ale jesli zbiora
    jakies grosze to zycze im tego beda mieli na ciasteczka ihihihihihihi

  • 3. Data: 2006-04-24 17:15:42
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Renata" <r...@n...pl> popisuje sobie:

    [ciach]

    A coz to za "lamerka" tak okrutnie lamie netykiete ;(

    KaMil

  • 4. Data: 2006-04-24 19:58:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata napisała:
    > Mhh równie dobrze trzeba wezwac do opodatkowania ministrantów chodzacych za
    > ksiedzem po koledzie hihihihihihi

    Nie "hihi", bo obowiązujące zwolnienie Kościoła Katolickiego z podatku
    dochodowego jest kontrowersyjnym pomysłem, biorąc pod uwagę ich
    szacowane obroty. Ale od osoby nieumiejącej pisać na grupy nie
    spodziewam się głębszych rozważań na ten temat.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-04-25 00:37:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł Sakowski wrote:

> [...]
    > szacowane obroty. Ale od osoby nieumiejącej pisać na grupy nie
    > spodziewam się głębszych rozważań na ten temat.

    co ma zwolnienie kościoła do darowizn danych ministrantom?

  • 6. Data: 2006-04-25 01:47:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Apr 2006 19:37:35 -0500, witek napisał(a):

    > co ma zwolnienie kościoła do darowizn danych ministrantom?

    Darowizn danych ministrantom? Czy Ty sie dobrze czujesz? A jak wpłacasz
    kase na fundacje robiąc przelew na poczcie, to poczta dostaje Twoją
    darowizne, czy fundacja? Pomyśl, zanim coś napiszesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-04-25 02:24:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > Darowizn danych ministrantom? Czy Ty sie dobrze czujesz? A jak wpłacasz
    > kase na fundacje robiąc przelew na poczcie, to poczta dostaje Twoją
    > darowizne, czy fundacja? Pomyśl, zanim coś napiszesz.

    U mnie już dawno nie ma zbierania kasy po kolędzie.
    Jak ktoś ma ochotę dać coś "po kolędzie" to może w niedzielę wrzucić w
    kościele do koszyka w kopercie, a jak jeszcze napisze swój adres to
    dostanie papierek do odpisania sobie od podatku.

    A to co ministranci dostają do puszki jest ich.