    From: "ag" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: otwarcie drzwi akwizytorowi prosto w twarz
    Date: Sun, 26 Dec 2004 12:14:20 +0100

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cqm5fo$1rc6$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > masz zamiar czlowiekowi przywalic drzwiami.
    własnie chodzi o to że nie mam _zamiaru_ - to człowiek majstrujący przy
    mojej klamce (bez informowania mnie o tym że przebywa tuż przy drzwiach)
    naraża się na oberwanie tymi drzwiami; przy okazji naraża mnie na obrażenia
    wynikłe z poślizgnięcia się na ulotce pozostawionej pod drzwiami lub
    "ześlizgniętej" z klamki w czasie otwierania;
    > tylko zastanow sie, zanim kogokolwiek zaczniesz oskarzac
    > o bezprawne przebywanie na terenie spoldzielni.
    jest roznosicielem ulotek, / akwizytorem - na klatce schodowej w widocznym
    miejscu wisi kartka - "roznoszenie ulotek zabronione" (w bloku prezesa
    spółdzielni wisi już dłuugi czas jak się dowiedziałem) i tam jest spokój z
    tego co się pytałem; dlatego też pytałem w pierwszym poście także o moc
    prawną takich wywieszek;
    nie czepiam się samego przebywania na terenie spółdzielni w celu
    przemieszczenia się z punktu A do B (mniejsze spółdzielnie lub wspólnoty
    które stać na ogrodzenie swojego terenu tego np. nie zapewniają) tylko
    wejścia do bloku podając się przy tym za kogoś kim się nie jest (listonosz,
    pracownik spółdzielni, kurier pocztowy - baaardzo rzadkko slyszę przez
    domofon) i śmiecenie pod drzwiami;
    a może on wchodząc na teren spółdzielni działa w stanie wyższej konieczności
    bo chce zarobić pieniądze za zaśmiecanie _cudzego_ terenu?

    pozdr.
    ag