    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ostrze noza, jaka dlugosc dozwolona?
    Date: Mon, 5 Apr 2004 07:06:47 +0000 (UTC)

    Robert Tomasik wrote:

    > A to zależy od uznania sądu. Za niebezpieczne narzędzia uznano tak
    > różne przedmioty, że i uznaniem szpilki bym nie był zdziwiony.
    > Wszystko zależy od sposobu jej użycia.

    Widziałem parę lat temu takie ciekawe zdjęcie rtg na którym widać jak
    doszło do izolowanego uszkodzenia rdzenia przedłużonego... no w skrócie
    mówiąc jest to cholernie dziwne, bo rdzeń jest tak chroniony, że
    wczesniej trzeba całe mózgowie rozwalić, zanim się go naruszy.

    W każdym razie ten niesłychanie precyzyjny zabieg został wykonany za
    pomocą szprychy rowerowej. Przez współwięźnia.
    Także od biedy każdego rowerzystę można uznać za jakiegoś szalonego
    Kubę Rozpruwacza wożącego ze sobą cały arsenał... w każdym kole ze 30
    narzędzi zbrodni...

    --
    Pozdro
    Massai