    From: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: osoba niepełnosprawna - jaka opieka
    Date: Wed, 12 Jan 2011 21:56:25 +0100

    Dnia 12-01-2011 o 13:10:02 Misiek <p...@o...pl> napisał(a):

    > Niepelnosprawnosc jest scisle okreslona:
    > 1. lekki stopien niepelnosprawnosci (dawniej grupa 3 inwalidztwa,
    > czesciowo niezdolny do pracy)
    > 2. umiarkowany stopien niepelnosprawnosci (dawniej 2 grupa inwalidztwa,
    > calkowicnie niezdolny do pracy)
    > 3. znaczny stopien niepelnosprawnosci (dawniej 1 grupa inwalidztwa,
    > calkowicnie niezdolny do pracy i samodzielnej egzystencji)
    >
    > Tylko jesli ma ten 3 punkt wymaga stalej opieki.

    OK, ale bez udziału przedstawiciela czy zainteresowanej nie będzie takiego
    orzeczenia.
    Piszac o niepełnosprawnosci przedstawiam jedynie własny pogląd, nie prawną
    decyzję - tej nie znam.
    Z tego co wyszperałem przedstawiciela ustawowego ustala sąd. Czy można
    wnioskować o ustalenie przedstawiciela bez udziału
    rodziny osoby niepełnosprawnej?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.