  • 1. Data: 2004-02-23 15:05:29
    Temat: oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Pawel" <f...@b...pl>

    Witam.
    Może nie wypadek a stłuczka.
    Sprawca, zbiegł, potem wrócił, lecz policjant sprawę skierował do sądu.
    Ostatnio ( po 4 mies oczekiwania) przyszedł papier ze sprawa wyszła z
    policji do sądu, napisali ze moge być oskarżycielem posiłkowym , i mam na
    decyzję czy chce nim byc, 7 dni, cos tam jeszcze o art 26 par 3 KPOW.
    Pytanie:
    Czy być tym oskarżycielem posiłkowym, czy dać sobie spokój i liczyć na
    publicznego.

    Dzięki za pomoc,
    Paweł

  • 2. Data: 2004-02-23 15:21:27
    Temat: Re: oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Pawel" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy być tym oskarżycielem posiłkowym, czy dać sobie spokój i liczyć na
    > publicznego.

    Dać sobie spokój.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-02-23 16:01:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Pawel" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dać sobie spokój.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    No chyba, ze chcesz poluchac jak gosc zeznaje i zadac mu jakies pytanie...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-02-23 16:57:33
    Temat: Odp: oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl>

    Jako posiłkowy zawsze możesz skarżyć niekorzystny wyrok.
    Z publicznym jest róznie.... Zależy od rejony, ale nie zawsze się
    przykładają.
    Piotr

  • 5. Data: 2004-02-23 20:05:58
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Pawel wrote:
    > Czy być tym oskarżycielem posiłkowym, czy dać sobie spokój i liczyć na
    > publicznego.

    publiczny raczej nie pojawi się na sprawie (o wykroczenie), więc raczej
    liczysz na sąd
    możesz być, nic Cię to nie kosztuje

    KG