  • Data: 2004-03-24 16:30:41
    Temat: Re: oskarzyciel posilkowy
    Od: "R6" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c3rj73$koh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > role Ci sie pomylily - nie ma czegos takiego jak "obronca posilkowy". A
    > oskarzycielem posilkowym jestes od poczatku do konca, przeciez apelacja to
    > inny etap tego samego procesu. nie pisz nic do sadu, bo sie osmieszysz, a
    > najlepiej wklep w wyszukiwarke "oskarzyciel posilkowy" i przeczytaj co
    > mozesz...

    ups no pomerdalo mi sie na koncu :) goglowalem i doczytalem ale niepewnoisc
    nadal mi zostala wiec pytalem,
    zeczywiscie pytam o oskarzyciela posilkowego,
    dzieki za info,
    mam jeszcze jedno pyt, sprawca tej kolizji za spowodowanie kolizji na
    parkingu i ucieczke z miejsca zdarzenia dostal kare 600 pln + 120 pln koszty
    +60 pln za cos jeszcze /nie pamietam dokladnie/ czy to wysoka czy najnizsza
    z mozliwej kary za ww przewinienie?
    po jakim czasie dostane info z sadu czy byla apalacja?

    pozdro:)