    From: "cOOba" <p...@b...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: orzeczenie o niepełnosprawności a posiadanie prawa jazdy
    Date: Fri, 25 Jun 2004 17:05:24 +0200
    Sender: c...@o...pl@5-mia-3.acn.waw.pl

    "Massai" <t...@w...pl>
    news:cbh46f$fhf$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie chodzi tylko takie typowe pogorszenie/polepszenie.
    > U pytającego problem jest w tych incydentach.
    > Tak jak z padaczką - normalnie wszystko ok, ale co jakiś czas napad. I
    > co się stanie jak będzie w czasie jazdy?
    > Osobiście nie brałbym na siebie takiej odpowiedzialności.
    > A nie słyszałem o pacjencie, który potrafi wyczuć, że mu się zastawka
    > "przytyka".

    Nie no, nie przesadzajmy ;)
    To nie jest tak, że przez powiedzmy 364 dni jest wszystko OK, aż w końcu
    365-tego na środku ulicy coś się stanie.
    Nawet jeśli zdarzają się te, jak sam to określiłem 'incydenty' a więc
    'przytykanie' zastawki to z reguły są (tak przynajmniej było do tej pory)
    wcześniej pewne objawy: silne bóle głowy, nudności i inne więc wydaje mi
    się, że zupełnie spokojnie wówczas można, nawet jeśli się już jest w tym
    samochodzie zjechać na pobocze. Nie są to, nawet jak już się zdarzają takie
    napady, jak w przypadku padaczki, że traci się kontrolę nad sobą i nic się
    nie da zrobić. Gdyby tak było wówczas nawet nie pytałbym, tylko przyjął,
    jako pewnik. A że nie jest... dlatego pytam. Chodzi mi jednak, z całym
    szacunkiem, nie o opinię osobistą grupowiczów, ale o to jak się do tego
    ustosunkowywuje się (jeśli wogóle) prawo ?
    --
    --= cOOba =--
    --= GG:975443 =--