    From: "enwy" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opublikowane zdjecia
    Date: Wed, 29 Mar 2006 04:45:53 +0200

    wiadomości news:4429de78$1@news.home.net.pl...

    > A może tak łaskawie przytocz tę umowę? Bo skąd ma być wiadome, co to wg.
    > Ciebie jest "standardowa" umowa?

    Była to klasyczna umowa o dzieło, a raczej jej uproszczona wersja.
    Jak już zaznaczyłam wcześniej, jej przedmiotem była głównie wysokość
    wynagrodzenia za wykonane zdjęcia, forma zapłaty i wysokość zaliczki oraz
    data wykonania i data odbioru zdjęć.
    Nie było w niej nic co by mówiło o publikacji zdjęć, jedynie to, że klisze
    zostają u fotografika, bowiem jest to jego materiał roboczy. No ale to go
    chyba nie upoważnia jeszcze do publikacji?
    Mam nadzieję, że wyjaśniłam wystarczająco.Jeśli nie to postaram się odszukać
    ową umowę jeśli to coś pomoże w udzieleniu odpowiedzi na moje pytanie.