    From: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opóźnienia we wpływie składek na konto OFE
    Date: Thu, 8 Nov 2007 21:31:15 +0000 (UTC)

    > Czy takie opóźnienia we wpłacie składek na konto OFE są normalne. Czy
    > może być z winy pracodawcy, czy raczej to problemy po stronie ZUS?

    Większość to normalne terminy. Zwróć uwagę na to, że pracodawca płaci "z
    dołu", 15 następnego miesiąca, więc składka za lipiec jest płacona przez
    pracodawcę 15 sierpnia, na OFE pokazała Ci się 31 sierpnia, to i tak niezły wynik!
    Ale czasem przeginają, dwa, trzy miechy zwłoki. Ja sam za siebie płacę i nie
    mam opóźnień, więc pewnie w większości przypadków to wina płatnika.

    --
    igoR