    From: "Tatuasz" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oplata manipulacyjna przy rekrutacji do pracy
    Date: Fri, 15 Mar 2002 08:54:25 +0100

    Użytkownik "Taxilan" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:agc56a.mf2.ln@localhost.localdomain...

    > Tak sobie czytam, co Szanowny Pan napisał i wierzyć mi się nie chce. 150
    > osób i wszyscy po stempelek ? To chyba jesteś albo pracodawcą złodziejem
    > (oczywiście bez obrazy bo to tylko rozważania)

    > raczej kłamie ?

    > pozdrawiam,
    > taxilan

    > "Głośno mówię: Mała patrz - cywilizowany świat"

    A ja sobie myślę że Szanowny Pan Głośno mówi - ale czy na pewno stosuje
    się do głoszonej zasady "Głośno mówię: Mała patrz - cywilizowany świat"
    A gdy TV podają różnorodne rewelacje to zawsze szanownemu Panu chce się
    w to wierzyć i czy zawsze gdy coś się wydaje dziwne i mało prawdopodobne to
    wyzywa od złodziei i kłamców? A może sądzi Szanowny Pan po bliskich sobie
    przykładach, lub wręcz po sobie? ( oczywiście bez obrazy to tylko
    rozważania)

    Wracając do podstawowego wątku - opisany przykład z życia wzięty
    zakończył się tym iż zrezygnowałem z szukania pracowników poprzez Urząd
    Zatrudnienia.
    Wypowiedz moja nie wskazuje wcale, że nie ma ludzi którzy nie poszukują
    pracy.
    tatuasz