    From: Taxilan <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oplata manipulacyjna przy rekrutacji do pracy
    Date: Wed, 06 Mar 2002 16:27:05 +0100

    Tatuasz oto Twoje pisanie:
    > Chce Pani/Pan pracę czy stempel i potwierdzenie że jej nie ma?
    > Zgadnij jakie były odpowiedzi i jaki był efekt poszukiwania pracownika?
    > Myślę że pobieranie opłat nie wynika z chęci zysku lecz z potrzeby
    > uniknięcia wyżej opisanych problemów.
    > tatuasz

    Tak sobie czytam, co Szanowny Pan napisał i wierzyć mi się nie chce. 150
    osób i wszyscy po stempelek ? To chyba jesteś albo pracodawcą złodziejem
    (oczywiście bez obrazy bo to tylko rozważania) albo ... Kurde, nie ma albo.
    W moim miasteczku kiedyś widziałem na witrynie sklepu taką oto kartkę:
    Przyjmę sprzedawcę. Rozmowy jutro od godziny 12. Następnego dnia patrzę, a
    tam kolejka kobiet w różnym wieku, przepychających się która pierwsza. I
    myślisz że one tylko po stempelek przyszły ? Bo w kilka dni później sklep
    był otwarty i pani w nim sprzedawała. Morał ? Ludzie szukają pracy i jeśli
    ktoś twierdzi, że przewinęło mu się 150 osób i wszyscy po stempelek to
    raczej kłamie ?
    --
    pozdrawiam,
    taxilan

    "Głośno mówię: Mała patrz - cywilizowany świat"