  • Data: 2015-06-03 13:41:04
    Temat: Re: opłata klimatyczna ..
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 03 Jun 2015 08:49:56 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Ale co "że teraz"? Chcesz sprowadzać sprawę do absurdu i udzielać
    > odpowiedzi w stylu "nie musisz płacić, bo możesz wybrać inne miasto" i
    > uznawać to za coś innego niż tylko trollowanie?

    Nie do absurdu, tylko jeśli nie chce, to nie zapłaci, zawsze może nie skorzystać z
    tego usługodawcy i np. poszukać okazjonalnego noclegu bez opłaty klimatycznej ;)

    > Czasami literalne potraktowanie przepisu pozwala zwrócić uwagę na
    > istotne zagadnienie

    Pełna zgoda, ale jeśli nie dołożysz do tego wyjasnienia, tłumaczenia z prawniczego na
    nasze, tylko walniesz suchym przepisem jak do prawnika, to nie kazdy pytajacy
    zrozumie.

    > Clou pytania było czy ktoś może przyjechać do miasta obłożonego opłatą
    > klimatyczną i wbrew istniejącemu obowiązkowi jej nie zapłacić. Odpowiedź
    > jest tylko jedna: nie może.

    Nieprawda i dobrze o tym wiesz. O to mi własnie chodzi. Co innego jakbyś dopisał
    jeśli chce skorzystać w sposób legalny z komercyjnego usługodawcy typu hotel, motel,
    stanica itp. Bo jak pójdzie spać prywatnie, to klimatycznego z pewnościa nie zapłaci.

    To tylko przykład :)
    Z góry zakładasz, że każdy posiada określoną wiedzę, albo myśli kategoriami podobnymi
    Tobie. A tak nie zawsze jest i jak pisałem stąd problemy w komunikacji z Tobą się
    biorą, według mnie oczywiście.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń