  • 11. Data: 2011-02-24 21:57:18
    Temat: Re: on ma kase a ja wiedze - jak dzielic zyski firmy
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-02-24 18:04, PioPio pisze:

    > Wydaje mi się, że dość dokładnie opisałeś sytuację w jakiej powołuje się
    > spółkę komandytową.

    Wręcz modelowy przypadek, rzekłbym.

    Zyskami można się łatwo dzielić

    Odpowiadając twórcy wątku - można dzielić prawie dowolnie - w zasadzie
    tak, jak sie umówicie.

    tylko co będzie jak jednak
    > te zyski nie pojawią się w takiej ilości jak oczekujecie.
    > Każda spółka to jednak ryzyko.

    A to już inna sprawa. Ale cały ten układ, jakby go nie nazwać bedzie
    jakąś spółką, choćby cichą

  • 12. Data: 2011-02-25 12:01:40
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 24-02-2011 13:11, Jaro pisze:
> [...]
    > Cos takiego sie praktykuje i czy to w ogole mozliwe ?
    > A moze sa lepsze formy aby było na przyszlosc ok.

    Spółka komandytowa wypisz wymaluj.

    --
    .B:artek.

  • 13. Data: 2011-02-25 20:58:52
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    s...@o...pl napisał:

    > on nic nie robi tylko wykłada kase, ja zapier...am fizycznie.

    Znaczy, że co? On kupuje łopatę, ty ryjesz rowy i kasą dzielicie się po
    połowie?!

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 14. Data: 2011-02-28 09:12:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011, mvoicem wrote:

> [...]
    [...]
    > Mi to brzmi jak definicja spółki cywilnej :)

    Z poważnym zastrzeżeniem co do oczywistości sposobu podziału zysku :)

    Na mój gust, to brzmi jak (nie zdefiniowana W PRZEPISACH) umowa
    spółki cichej.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-02-28 12:27:44
    Od: "Jaro" <s...@o...pl>

    > Znaczy, że co? On kupuje łopatę, ty ryjesz rowy i kasą dzielicie się po

    > połowie?!

    nie, to ja kupuje łopate za jego pieniadze i dodatkowo ryje rowy.

  • 16. Data: 2011-02-28 13:40:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011, Jaro wrote:

> [...]

    To byłaby spółka komandytowa?

    > nie, to ja kupuje łopate za jego pieniadze i dodatkowo ryje rowy.

    ...a to jest cicha ;)
    ("wkładca" nie jest nigdzie ujawniony jako osoba jakkolwiek
    związana z ową działalnością).

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2011-02-28 17:11:06
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Można jeszcze: sprawiedliwie.
    Albo: po bratersku.
    Itp. itd.
    Ćwierkały jaskółki, że najgorsze są...

    -----

  • 18. Data: 2011-02-28 17:13:42
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Ależ skąd, za niedługo: on ma wiedzę a ja kase
    ;-)

    -----