    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Date: Wed, 06 Aug 2014 19:36:36 +0200

    W dniu 06.08.2014 18:22, J.F. pisze:

    > Przy czym wcale mnie nie interesuje czy byles skazany czy nie, tylko
    > chcialem pokazac ze latwo u nas byc "zamieszanym w pobicie" :-)

    Można nawet zostać pobitym, ale jak zaczniesz pisać sugerując, że ktoś
    jest karany o kimś kto karany nie jest, to możesz odpowiedzieć karnie. I
    nie pomoże powoływanie się na plotki, wspomnienia i inne rzeczy.

    Rozumiemy się?

    Nie żebym miał coś do Ciebie, ale tutaj się szwenda taki jeden skurwysyn
    któremu chyba nie chcesz ułatwiać siania oszczerstw, hmm?

    > Jesli wypelnil deklaracje sumienia :-)
    >
    > Tak czy inaczej - forma choroby/niepoczytalnosci.

    Pisząc całkiem poważnie: "opętanie" nie istnieje. Istnieje oszustwo oraz
    różni kanciarze zbijający kapitał (mniej lub bardziej dosłowny) na
    cudzej chorobie.

    Ale biorąc pod uwagę rosnącą ostatnio tendencję do powoływania się na
    bajki (nawet wbrew ich treści, co ciekawe) pozwoliłem sobie na zjadliwy
    humor - co jak mniemam rozumiesz ;)

    [ciach]

    > Nie jest wazne, ale leczony wczesniej i widac uczeni lekarze nie
    > widzieli wystarczajacego zagrozenia.
    > Moze nie przejawial sklonnosci do biegania z siekiera.
    > PJ niewatpliwie trzeba odebrac ... no ale skoro niepoczytalny, to
    > odebranie PJ nie powstrzyma przed ponownym uzyciem samochodu, wiec cos
    > trzeba z tym zrobic :-)

    Zamknąć. Nie interesuje mnie czy w zakładzie karnym czy w zakładzie
    zamkniętym. Oba służą jednemu - izolowaniu jednostek niebezpiecznych.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić