    From: Agatka <a...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okulary z vision express
    Date: Mon, 09 May 2005 18:45:36 +0200

    XHS wrote:
    > Po kilku dniach odebrałem... ale czułem, że coś jest nie tak. Bolała głowa,
    > zawroty, itp..

    > W związku, że nosiłem owe okulary dwa tygodnie...zamierzam udać się do vision
    express z reklamacją.

    Jeżeli czułeś, że "coś jest nie tak" to czemu zwlekałeś aż dwa tygodnie?

    > Oczywiście pomijając fakt żądania wymiany na właściwe szkło,

    Nie musisz niczego żądać - jeżeli pomylili moce to wymiana na właściwe
    jest ich obowiązkiem.

    jestem skłonny
    > (wkurzyłem się) wykazać
    > uszczerbek na zdrowiu.
    >
    > Czy ktoś może mi coś poradzić jak się do tego zabrać?

    Przede wszystkim musiałbyś udowodnić, że wspomniany uszczerbek powstał
    oraz jeśli tak, to że oni go spowodowali - o ile wstawienie złych mocy
    to ewidentnie ich wina, o tyle nikt nie zmuszał Cię do chodzenia przez
    dwa tygodnie w okularach, w których źle się czułeś. Swoje wątpliwości
    czy reklamacje mogłeś zgłosić od razu.
    Soczewkę wymienią bez problemu (chociaż to zależy, w którym salonie
    byłeś):). Jeżeli chodzi o jakieś odszkodowanie to raczej marne szanse,
    możesz co najwyżej liczyć na jakiś rabat ewentualnie gadżety typu
    ściereczka, futerał itp.

    Pozdrawiam
    Agata