    From: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okreslony wiek "do"
    Date: Tue, 23 Sep 2003 21:21:53 +0000 (UTC)

    "Leszek" <l...@p...fm> dnia 23 wrz 2003 napisal/a kilka
    slow w news:bkouqp$no$1@topaz.icpnet.pl:

    [...]
    > Jak skończysz wykonywać jakąś rzecz to dopiero wtedy ją masz. (jak
    > skończysz lepić garnek to go masz).

    tak .. ale ten garnek z dnia na dzien jest starszy :P

    a jak skoncze jesc lody to tez je mam ??
    jasne !!! tylko juz nie w polmisku czy pucharku, a co najwyzej..
    yyy w brzuchu :P

    heheh w sumie to mnie ten temat rozbawil :P

    > A więc jak skończysz 18 lat to masz...18 lat.

    a na drugi dzien mam 18 lat i jeden dzien...
    a po pol roku .. to mam ponad 18 lat, a wlasciwie 18 lat i pol roku
    a po 11 miesiacach, to mam ponad 18 lat, a prawie 19 :P

    heheh matematycznie rzecz ujmujac wiek nie moze byc liczba calkowita :P
    czas nalezy do niepoliczalnych zbiorow... kazdy rok dzielimy na miesiace,
    tygodnie, a te na dni, godziny, a te na minuty, sekundy, dziesiatki
    sekund... setne... tysieczne....
    25 lat konczylam 30 sierpnia 2003 r. ok. godz. 11.15... byly to moje 25
    urodziny.. a od tgo czasu mam ponad :P
    Coz, stwierdzono ze moge glosowac to co sie bede wyklacac, prawda? :P
    Potocznie moze ktos powie, ze mam 25 lat, moze nawet ja czasem powiem, moze
    prawnie jest to regulowane np. w przypadku zasilku, ale w przypadku
    poborowych juz nie, w medycynie rowniez nie, ciekawe prawda?

    hehe kazdy ma jakis punkt widzenia i to mi sie podoba, a nie przeszkadza :)
    wrecz fascynuje mnie nie od dzis interpretacja w zaleznosci od punktu
    widzenia, a czasem lubie sie pospierac i udawac, ze jest inaczej :))
    czlowiek zaczyna wierzyc, ze zyje gdy sie upiera przy swoim :P
    troche sie pogoraczkowaliscie i jakos zyjecie :P

    Nie probowalam Was w ogole przekonywac do swojego zdania, ale co tam :)
    wesolo bylo, a o temacie nie zapomne i od czasu go podraze to tu to tam :)

    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu