    From: "Depilator" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okres wypowiedzenia
    Date: Wed, 6 Nov 2002 20:37:03 +0100

    Użytkownik "jachoo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqbn5a$h6e$1@news.onet.pl...
    > Obawiam się że jednak sie mylisz. Liczy się dzień otrzymania
    wypowiedzenia,
    > a nie dzień kiedy ostatni raz przychodzisz do pracy. Nie bierze sie pod
    > uwage do tego okresu swiadczenia pracy gdy jestes na wypowiedzeniu.
    Przykro
    > mi. Jest to informacja na tyle sprawdziona, bo potwierdzona u radcy
    prawnego
    > z Inspektoratu Pracy

    Hmmm... Dałbym sobie cos uciąć, choc raczej cos mało ważnego :) Przecież
    długosć okresu wypowiedzenia jest uzależniona od okresu zatrudnienia u
    danego pracodawcy a okres wypowiedzenia jest jak najbardziej okresem
    zatrudnienia. Mielibysmy w takim razie do czynienia z sytuacją, gdzie
    pracownik miałby okres zatrudnienia > 3 lata a przysługiwał by mu jedynie 1
    mies. wypowiedzenia. Czy to nie sprzeczne?

    Podaj jakis przepis, według którego liczy się 'dzień otrzymania
    wypowiedzenia', bo kodeks mówi tylko o 'okresie zatrudnienia'.

    A radca? No cóż - oni też się czasem mylą a na pewno nie maja uprawnień do
    dokonywania wiążącej wykładni prawa :)))

    Depi.

    PS. Odpowiada się pod cytatem. Odpowiednio pociętym.