    From: "owp" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a KZGM
    Date: Fri, 13 May 2005 08:42:27 +0200

    > budowlanymi? tego juz do konca nie wiem
    > a teraz wyobraz to sobie na podlodze... parzace w stopy zamiast przyjemnie
    > grzac (przyjemnie to do 35 stopni czyli na zasileniu powiedzmy do 50 )

    Ale czy wyższa temperatura może być szkodliwa dla innych mieszkańców budynku
    ?
    Budowlaniec zrobił już xx takich podłóg, mówi, że wszystkie części jakich
    użył mają odpowiednie atesty - ciśnienie, temperatura - i są do tego celu
    przeznaczone. Znajoma z innego bloku ma takie i jest b. zadowolona. To nie
    jest argument, ale chciałbym (jeśli nie jest to niebezpieczne dla innych)
    spróbować.

    > a grzejnik lazienkowy? taki na reczniki - juz to moze byc skutecznym
    > rozwiazaniem :)

    Na początku chciałem taki grzejnik, ale jak mnie przekonali, że podłogowe
    jest takie super, to inaczej rozplanowaliśmy łazienkę (a jest na prawdę b.
    mała) i raczej się nie zmieści na tej ścianie. I tak już prawie kibel nie
    wchodzi ;))
    Poza tym - trochę żal i pieniędzy i roboty... Oczywiście z 'panem złotą
    rączką' :) będę musiał pogadać o zwrocie części pieniędzy.

    > jedynym ratunkiem chyba jest wlasny piec c.o.
    > ale to znowu remont calego mieszkania :(

    No i pewnie KZGM też by się nie zgodził...

    > pamietaj takze o swoim bezpieczenstwie...
    > to ze Twoj pan zlota raczka zrobil Ci ogrzewanie nie znaczy ze jest ono
    > zrobione dobrze

    Ja to rozumiem. Ale nie jestem dzieckiem przecież. Czy KZGM wprowadzi
    przepis, że nie można oglądać TV dłużej niż 2h/dzień bo jest to niezdrowe ?
    Dzięki za rzeczowe argumenty. Trochę się uspokoiłem. Zobaczymy czy zimą
    będzie tam chłodno - łazienka jest między kuchnią a pokojem, jak kupiłem to
    nie było tak kaloryfera (ale nie było remontu chyba od początku istnienia).
    Pozdrawiam
    owp