    From: samotna81 <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie władzy rodzicielskiej
    Date: Mon, 30 Jun 2008 04:48:27 -0700 (PDT)

    On 30 Cze, 12:33, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Dokładnie, rolą Tatusia nie jest przypominanie sobie o dziecku i np. wymaganie
    czegokolwiek - Tatuś ma jedynie płacić
    > kasę na utrzymanie Mamusi (najlepiej niepracującej), im wiekszą zapłaci tym lepiej
    się przy okazji i dziecko wyżywi.
    > JaC
    >
    > -----

    rościł sobie współdecydowania o

    > wyborze szkoły - itp itd.

    Ojciec dziecka sam ustalił wysokość alimentów, nigdy nie wymagałam
    więcej od kwoty którą zadeklarował, choć uważam że mógłby więcej
    płacić, dawałam mu rachunki na kwotę alimentów by nigdy nikt mi nie
    zarzucił że ja za nie żyję. Chciał być w życiu tego dziecka, dlatego
    wniosłam o przyznanie mu władzy. Jednak od niemal samych narodzin
    traktuję dziecko jak i sprawy związane z synem jak rzecz drugorzędną,
    a wręcz go to nie obchodzi, po prostu dziecko olał po całej linii i
    prawa mu nadane przez sąd ale za moją prośbą. Po co u ta władza, jeśli
    jasno określił swoje miejsce w życiu tego dziecka przypominał
    spotkanie raz na miesiąc i to wszystko na co dziecko może liczyć. nie
    chcę decydować ze mną w sprawach syna, nie chce służyć pomocą dziecku
    nie chce bywać tu dziecka na urodzinach itp.