    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Date: Mon, 7 Feb 2005 16:22:52 +0100

    > Mavericka zignoruj.
    > Natomiast post Beniamina przeczytaj jeszcze raz, na spokojnie.

    Slusznie...mnie zignoruj. Prawa ojca tez zignoruj a na deser dostaniesz gole
    alimenty.:) Te sie naleza ale czy tobie czy dziecku pozostawiam do twojego
    rozpatrzenia.
    No i te okropne opiekunki... kablowaly bo widzialy jak jest faktycznie. A ja
    z innej strony zapytam czy ojciec dziecka nie ma prawa wiedziec jak sie
    matka dzieckiem opiekuje? No ale solidarnosc tzw.jajnikow jak widac
    funkcjonuje na poziomie wlasciwym. Trzeba zalatwic interes matki nawet
    kosztem dziecka :)

    > Po to, żebyś widziała, jak sprawę najprawdopodobniej zobaczy sędzia. I
    > spokojnie znajdź argumenty, które przekonają sędziego.

    Biedna jestem nieslychanie chocaz ladne mam ubranie :) No i drugi podnies
    koniecznie, ze facet zamiast opiekunce moglby dawac tobie kase ...te 1200 zl
    to sie tez bedziesz opiekowala corka w jego imieniu - to tez aregumenty.

    Pozdrawiam Maver