  • 1. Data: 2006-07-02 18:20:49
    Temat: ognisko na wlasnym terenie i mandat
    Od: "nnk" <n...@c...spamu>

    Zadzwonil dzisiaj dziad zza plotu na policje, i powiedzial ze
    nie pasuje mu ognisko na posesji obok. Chwile pozniej przyjezdza policja, i
    wlepia mandat,
    bo skoro bylo zgloszenie to oni musza wlepic mandat.
    nie bylo mnie przy calym zajsciu, i ciekawi mnie na jakiej podstawie zostal
    on wypisany.
    dzialka jest w lesie, wiec moze jest ogolny zakaz? chociaz na okolo wszyscy
    robia grille, ogniska,
    i nikt nic nie mowi(ale to akurat o niczym nie swiadczy).

  • 2. Data: 2006-07-02 18:38:39
    Temat: Re: ognisko na wlasnym terenie i mandat
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > dzialka jest w lesie, wiec moze jest ogolny zakaz?
    pare lat temu bylo iz ognisko mozna rozpalac min 100m od lasu
    teraz nie jestem pewien
    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 3. Data: 2006-07-02 19:02:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    nnk wrote:
    > bo skoro bylo zgloszenie to oni musza wlepic mandat.
    > nie bylo mnie przy calym zajsciu, i ciekawi mnie na jakiej podstawie zostal
    > on wypisany.

    Na mandacie znajdziesz, na jakiej podstawie został on wypisany.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-07-02 19:18:55
    Od: "ula" <t...@g...com>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > pare lat temu bylo iz ognisko mozna rozpalac min 100m od lasu
    > teraz nie jestem pewien

    nic sie od tamtej pory nie zmieniło (Art. 30 Ustawy o lasach)

  • 5. Data: 2006-07-02 20:52:03
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "ula" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nic sie od tamtej pory nie zmieniło (Art. 30 Ustawy o lasach)

    Las lasem - sam mialem przypadek ze na mapie ewidencyjnej moja dzialka byla
    lasem [Ls - V] a zeby mozna bylo domek letiskowy wybudowac trzeba bylo
    kawalek ziemi wylaczyc z powiechni lasu. Od tamtego czasu mimo ze mam
    sosenki i brzozy jak na kazdej dzialce dookola to mam dzialke letniskowa a
    nie las ;)

    Michal

    ps. a jak sasiad jest upierdliwy to mozna go tak samo udupiac, o byle
    glupostke sie czepiac. powinno sie w kocnu obydwu stronom znudzic

  • 6. Data: 2006-07-02 21:24:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Jul 2006 21:02:27 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Na mandacie znajdziesz, na jakiej podstawie został on wypisany.

    a jeśli na mandacie nie ma podstawy prawnej... ??

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 7. Data: 2006-07-02 21:50:30
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > a jeśli na mandacie nie ma podstawy prawnej... ??

    A gdyby tym lasem spacerowała Wasza matka... ??

    -------------------+
    -------------------+

  • 8. Data: 2006-07-02 22:09:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 Jul 2006 23:50:30 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > A gdyby tym lasem spacerowała Wasza matka... ??

    Wbrew pozorom takie sytuacje sie zdarzają, bo sam kiedyś dostałem taki
    mandat.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-07-03 05:36:55
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 20:20:49 +0200, nnk napisał(a):

> [...]
    > robia grille, ogniska,
    > i nikt nic nie mowi(ale to akurat o niczym nie swiadczy).

    Swego czasu (poszukaj w archiwum) była tutaj dyskusja, z której wynikło, że
    w obecnym kształcie prawa palenie ognisk z materiałów innych niż do tego
    przeznaczonych jest nielegalne, gdyż jest to utylizacja odpadów. Jeśli więc
    ognisko było palone z zebranych odpadły gałęzi to była to nielegalna
    utylizacja :)
    Grillami można się bawi, bo w 99 % używa się do tego specjalnego materiału
    palnego.
    A i była mowa, że w którymś mieście sporo mandatów dają za takie ogniska...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 10. Data: 2006-07-03 13:17:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a jeśli na mandacie nie ma podstawy prawnej... ??

    A gdyby tym lasem spacerowała Wasza matka... ??

    Matka siedzi z tyłu.