  • 71. Data: 2020-06-09 14:24:42
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5edf7c99$0$17354$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-06-09 o 11:38, cef pisze:

    >Może i użył ale wysoki sond ;-) uznał podczas utajnionej rozprawy że
    >jest winny bo tak zinterpretował sobie ... i co mu teraz zrobisz?

    >Paniusia prawniczka mogła sobie wybierać co jest dla niej lepiej ale
    >niezawisły SOND powinien jej widzimisię pogonić na Berdyczów.

    Skoro sad skazal, to widac mial podstawy.

    I nawet prawnik Duda uznal, ze proscie ułaskawic niz kasacje skladac,
    uniewinnic i sad pogonic.

    Choc moze po prostu uznal, ze dla niego lepiej przed wyborami
    ułaskawic, niz do Ziobra przekazywac.
    A podobno sie niezbyt lubia :-)

    >I jest ułaskawienie oraz powszechny ostracyzm dla takich wyroków.
    >Wypalać gorącym żelazem

    Wyjdzie rzecznik sadu i uzasadni, ze wyrok jest sluszny.
    Tylko, ze 90% go nie zrozumie :-)

    Ale ... powiedzmy, ze osoba X mnie obrazila.
    Poszedlem do sadu, jest skazujacy wyrok, a prezydent osobe X
    ulaskawia.

    Co z przeprosinami, odszkodowaniem itp ? Moge skarzyc urzad prezydenta
    za szkode ? :-)

    J.

  • 72. Data: 2020-06-09 15:21:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 14:12, z pisze:

    > Może i użył ale wysoki sond ;-) uznał podczas utajnionej rozprawy że
    > jest winny bo tak zinterpretował sobie ... i co mu teraz zrobisz?

    Widocznie zbyt słaby dowód. Dowody mocne bronią się poza sądem też.

    > Paniusia prawniczka mogła sobie wybierać co jest dla niej lepiej ale
    > niezawisły SOND powinien jej widzimisię pogonić na Berdyczów.

    A Pan aktywista nie mógł wynająć jakichś lepszych prawników?
    Takich co by mu podpowiedzieli, że pomówienie nie jest dobre?

    > I jest ułaskawienie oraz powszechny ostracyzm dla takich wyroków.

    Taki sam ostracyzm widzę dla wyroku jak i dla ułaskawienia.

    > Wypalać gorącym żelazem

    I jedno i drugie wypalać - zgoda.
    Szczególnie głupie gadanie o powodach ułaskawienia wypalać.

  • 73. Data: 2020-06-09 18:30:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 10:55, Liwiusz pisze:
    > Zmienia, bo powiedział, że to ona przejęła, a to nieprawda.

    Tu Cię mam ;-) Przejęła czyli podjęła czynność nadzorowania
    nieruchomości w imieniu...

    Polska język trudna język ;-)

    Ależ mnie ciekawi co tam padło na tej sali. ;-)

    > To niech napisze, że przejęła w imieniu trupa, a nie że sama przejęła.

    Powinna napisać że przejęła w imieniu Jana Kowalskiego urodzonego

    Jeśli nie potrafi podać tych danych to nie wie w czyim imieniu czyli nie
    powinna się tykać nie swojego majątku.

    Tak wiem. Prawnicy sobie tak napisali i potem zinterpretowali że mogą
    KRAŚĆ WYŁUDZAĆ PALIĆ W LESIE i nikt nie będzie temu winny.

    WYPALIĆ GORĄCYM ŻELAZEM!