  • 1. Data: 2005-03-08 17:34:00
    Temat: ofiara Winda Lift
    Od: Anna Kruczek <a...@w...pl>

    witam,
    Chciałabym się dowiedzieć jak odzyskać pieniądze od firmy która udaje
    profesjonalną agencję modelek i wyłudza pieniądze od naiwnych dziewczyn
    marzących o karierze modelki. Chodzi o firmę Winda Lift
    (www.windalift.com), która ogłasza sie co wtorek w Gazecie Wyborczej. Za
    opłatą 600 zł robią zdjęcia we własnych ciuchach u zaprzyjaźnionego
    fotografa (który delikatnie mówiąc nie przykłada się do swojej pracy, to
    samo się tyczy stylistki) i dają te 100 zdjęć klientowi na CD. Firma nie
    daje potwierdzenia wpłaty, nie podpisuje umowy, nie bierze zgody na
    przetwarzanie danych osobowych. Spisali moje dane, zrobili zdjęcia i
    kazali zarejestrować się na ich stronie. Zarejestrować mi się nie udało.
    Firma obiecywała prace modelki, a niezbędne do tego miało być
    zrobienie tych zdjęć (portfolio). Od czasu zrobienia portfolio, żadnego
    odzewu. Firma ma swoją siedzibę w Krakowie na ulicy Pustynnej, a
    castingi organizuje w warszawskich klubach (co jakiś czas zmieniając
    miejsce). Zarejestrować, zalogować ani skontaktować poprzez formularz
    kontaktowy na ich stronie mi się nie udało (bezczelna pani
    organizująca casting twierdzi, że mam zły komputer).
    Co można zrobić aby firma więcej nie oszukiwała ludzi?

    z góry dziękuję za wszelką pomoc
    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-03-08 17:41:05
    Temat: Re: ofiara Winda Lift
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Anna Kruczek wrote:
> [...]
    > twierdzi, że mam zły komputer).
    > Co można zrobić aby firma więcej nie oszukiwała ludzi?

    A co ci firma obiecała? Że znajdzie ci pracę modelki? Chyba nie.
    Raczej ci obiecała, że ewentualnie znajdzie ci pracę modelki.
    No to słowa dotrzymała. Ewentualnie ci znajdzie. Narazie nie.
    W sumie wychodzi po 6 zł za zdjęcie. Nie tak dużo.

    Nic im nie możesz zrobić. Po prostu kolejna firma, która żyje z naiwności.
    Jak masz już zdjęcia, to może porozsyłaj je gdzieś tam po
    profesjonalnych agencjach. Może akurat coś złapiesz.

  • 3. Data: 2005-03-08 17:55:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anna Kruczek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Aniu, teraz w życiu jest tak, że się nic nie załatwia na gębę. Umowa, to
    podstawa. Zwłaszcza w tak delikatnym biznesie, jak media.

  • 4. Data: 2005-03-08 17:56:47
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 08 Mar 2005 11:41:05 -0600, witek napisał/napisała:
    > profesjonalnych agencjach. Może akurat coś złapiesz.

    HIVa..?

    NMSP... :P

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2005-03-08 18:06:02
    Od: Anna Kruczek <a...@w...pl>

    sęk w tym, że oni obiecywali prace, ale potrzebowlai mojego portfolio,
    ktore na dodatek nie ejst profesjonalne, zwykle fotki ktore mogl mi
    zrobić każdy

  • 6. Data: 2005-03-08 18:21:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Anna Kruczek wrote:
    > sęk w tym, że oni obiecywali prace, ale potrzebowlai mojego portfolio,
    > ktore na dodatek nie ejst profesjonalne, zwykle fotki ktore mogl mi
    > zrobić każdy

    między obiecywaniem a pracą to jeszcze daleka droga.
    Masz na papierze, że podpisują z tobą umowę po zrobieniu portfolio?

    Masz po prostu nauczkę na przyszłość. Najpierw papiery, co gdzie kiedy
    na jakich warunkach, a dopiero potem przed kamerę.

  • 7. Data: 2005-03-08 22:04:49
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Anna Kruczek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    Spisali moje dane, zrobili zdjęcia i
    > kazali zarejestrować się na ich stronie.

    nie oszukali poniewaz jak sie znajdzie agencja ,ktora sie toba zainteresuje
    to napewno ta firma sie skontaktuje z toba , na takich zasadach pracuja
    twoje rozgoryczenie wydaje mi sie jest bezpodstawne z uwagi na zle
    zrozumienie warunkow, ktore ci przedstawiono.Badz dobrej mysli jesli jestes
    dziewczyna o nietypowej urodzie to sie skontaktuja predzej czy pozniej a
    jesli nie to pojdziesz na dolna polke.

    pozdrawiam
    Sandra