    From: Anna Kruczek <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ofiara Winda Lift
    Date: Tue, 08 Mar 2005 18:34:00 +0100

    witam,
    Chciałabym się dowiedzieć jak odzyskać pieniądze od firmy która udaje
    profesjonalną agencję modelek i wyłudza pieniądze od naiwnych dziewczyn
    marzących o karierze modelki. Chodzi o firmę Winda Lift
    (www.windalift.com), która ogłasza sie co wtorek w Gazecie Wyborczej. Za
    opłatą 600 zł robią zdjęcia we własnych ciuchach u zaprzyjaźnionego
    fotografa (który delikatnie mówiąc nie przykłada się do swojej pracy, to
    samo się tyczy stylistki) i dają te 100 zdjęć klientowi na CD. Firma nie
    daje potwierdzenia wpłaty, nie podpisuje umowy, nie bierze zgody na
    przetwarzanie danych osobowych. Spisali moje dane, zrobili zdjęcia i
    kazali zarejestrować się na ich stronie. Zarejestrować mi się nie udało.
    Firma obiecywała prace modelki, a niezbędne do tego miało być
    zrobienie tych zdjęć (portfolio). Od czasu zrobienia portfolio, żadnego
    odzewu. Firma ma swoją siedzibę w Krakowie na ulicy Pustynnej, a
    castingi organizuje w warszawskich klubach (co jakiś czas zmieniając
    miejsce). Zarejestrować, zalogować ani skontaktować poprzez formularz
    kontaktowy na ich stronie mi się nie udało (bezczelna pani
    organizująca casting twierdzi, że mam zły komputer).
    Co można zrobić aby firma więcej nie oszukiwała ludzi?

    z góry dziękuję za wszelką pomoc
    pozdrawiam
    Ania