  • 11. Data: 2007-11-23 10:06:47
    Temat: Re: [off top] Re: nazwisko 3-czlonowe
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No i co?

    > IMHO było spytać o ten adres. Wysyłając w ciemno informacja może trafić
    > do nie tej osoby, o którą Tobie chodzi. Prawdę mówiąc jest taka dowolność
    > jeśli chodzi o tworzenie adresów email, domeny, itd., że aż strach.

    Jak spytać, skoro nie mogłem już jej zastać?

    A telefonu by mi nikt w dziekanacie nie podał.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-11-23 10:08:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co tam drukarnia... Wyobraź sobie, że ktoś taki pracuje w dowolnej firmie
    > i piszesz do niego maila.

    ale mi nie chodzi o to ze musisz do niej napisac maila, chodzi mi o "jakosc"
    tych nazwisk, albo zestawienie jakie tworza o ile np nazwisko kwasno jest do
    przezycia, ruchala no to juz wogole poezja, a teraz wyobraz sobie malzenstwo
    gdzie laska ma nazwisko kwasno-ruchala

    widzialem takich kwiatkow mase i dlatego pisze ze zastanawia mnie co takie laski
    mialy na mysli zachowujac oba :)

    i nie chodzi mi tu o nzawiska znanych osob, czy nazwiska "szlacheckie" jak np
    potocka, tylko o takie wlasnie dziwolagi jak wyzej

    a jak juz jestesmy przy nazwiskach, tak samo zasanawiaja mnie rodzice ktorzy
    nadaja imiona swoim dzieciom i tez z nich wychadza rozne smieszne rzeczy, takie
    jakie zapadly mi w pamiec to np, roch cioch albo alfons talacha

  • 13. Data: 2007-11-23 10:12:25
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > kwasno jest do przezycia, ruchala no to juz wogole poezja, a teraz
    > wyobraz sobie malzenstwo gdzie laska ma nazwisko kwasno-ruchala

    Hehe niezłe :) Tak sobie wyobrażam, że idę na rozmowę o pracę i
    rekruterka mi się tak przedstawia. W tym wypadku chyba już samo nazwisko
    jest dobrym testem na zdolność koncentracji kandydata do dowolnej pracy :)

  • 14. Data: 2007-11-23 11:54:14
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    Any User pisze:

    > Jak spytać, skoro nie mogłem już jej zastać?
    >
    > A telefonu by mi nikt w dziekanacie nie podał.

    Ale masz problem!! dobrze że udało Ci się go rozwiązać (lub nie). Masz
    rację, to przykład na to że powinno się zabronić tak chorej praktyki jak
    dwuczłonowe nazwiska. I w ogóle wprowadzić obowiązek aby adresy mailowe
    tworzone były wg standardu imię....@f...pl

    yes

  • 15. Data: 2007-11-23 12:10:03
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > rację, to przykład na to że powinno się zabronić tak chorej praktyki jak
    > dwuczłonowe nazwiska. I w ogóle wprowadzić obowiązek aby adresy mailowe

    Nie twierdzę absolutnie, że powinno się czegokolwiek zabraniać. Tak
    sobie tylko narzekam :)

  • 16. Data: 2007-11-23 12:32:45
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 12:54:14 +0100, Yes napisał(a):

> [...]
    > rację, to przykład na to że powinno się zabronić tak chorej praktyki jak
    > dwuczłonowe nazwiska. I w ogóle wprowadzić obowiązek aby adresy mailowe

    Mało tego, uważam, że ludzie w ogóle powinni się nazywać
    imię....@a...pl, a jeszcze lepiej jeśli zamiast pozycji "imię"
    będzie NIP, zamiast nazwisko będzie PESEL, czyli wówczas dany ancymonek
    nazywałby się 8...@r...kaczedoly.pl.

    Czas skończyć z takim burżuazyjnym przeżytkiem jak udziwnione imiona i
    nazwiska u ludzi! Trzeba pomyśleć o wygodzie użytkowników programów
    pocztowych, systemów komputerowych oraz innych nowoczesnych udogodnień!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 17. Data: 2007-11-23 13:37:57
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 10:02:24 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > IMHO było spytać o ten adres. Wysyłając w ciemno informacja może trafić
    > do nie tej osoby, o którą Tobie chodzi. Prawdę mówiąc jest taka dowolność
    > jeśli chodzi o tworzenie adresów email, domeny, itd., że aż strach.

    Cywilizowane firmy używają takich schematów z jeszcze jednego powodu
    - taki adres jest łatwiej zapamiętać innym.
    Choć mam na stole wizytówkę Benq gdzie jest tylko pierwsza litera
    imienia. Jedyny wyjątek jaki widzę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2007-11-23 13:46:27
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 14:37:57 +0100, Henry(k) napisał(a):

> [...]
    > taki adres jest łatwiej zapamiętać innym. Choć mam na stole wizytówkę
    > Benq gdzie jest tylko pierwsza litera imienia. Jedyny wyjątek jaki

    Ale jaki schemat? imię.nazwisko? imięnazwisko? i.nazwisko? inazwisko? A
    jak ja mam alias imię||domena? A w PTK Centertel to kiedyś nawet problemy
    z domeną na wizytówkach był ;-)

  • 19. Data: 2007-11-23 15:08:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 13:46:27 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ale jaki schemat? imię.nazwisko? imięnazwisko? i.nazwisko? inazwisko? A
    > jak ja mam alias imię||domena? A w PTK Centertel to kiedyś nawet problemy
    > z domeną na wizytówkach był ;-)

    imię.nazwisko nazwisko jest praktyczniejszy do "odczytania" w drugą stronę
    gdy dostajesz e-maila lub taki adres. Często dostaję przekierowaną pocztę
    za danymi o które proszę i dzięki temu schematowi mogę za jakiś czas
    powiedzieć że na przykład "dane przesłane przez Mrs Passalasqua wymagają
    poprawienia" (podpisy bywają wycinane). Po prostu tak jest praktyczniej.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2007-11-23 16:38:15
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Ale miałem nie pisać maila z zapytaniem o wyniki egzaminów. Rozumiem.

    ZTCP prowadzący podawał swojego maila na pierwszych zajęciach wraz z
    godzinami konsultacji itp. Do tego była jeszcze "elektroniczna książka
    pracowników uczelni".