  • Data: 2003-11-21 04:02:41
    Temat: Re: oem od innej strony
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tch" <t...@w...pl> wrote in message
    news:bpjq9v$ogb$1@korweta.task.gda.pl...

    > znajduję na ulicy ,na ławce w parku itp. płytę np w98se
    > powiedzmy że rozglądam się za włascicielem ale niestety nie widać
    > rozumiem że płyta staje się moją własnoscią.
    > i teraz co ?
    > mogę to używać legalnie?
    > a gdyby to był oem ?

    Jeśli znalazłeś oem to znalazłeś nośnik nic więcej.
    Licencja jest na komputerze, na której ta wersja oem była preinstalowana.
    Zauważ, że naklejki naklejane na komputer są tylko w wersjach oemowych.

    Jeśli znalazłeś wersję full, to znalazłeś nośnik z licencją. Jest twoja.

    To taka sama różnica, jak znalazłem kasę, a znalazłem czek.

    p.s.
    Buzdygan, proszę cię, nie odzywaj się na litość boską.