    From: "aaa aaa" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z OC w PZU paranoja...
    Date: Fri, 25 Jul 2003 10:04:12 +0000 (UTC)

    Regon123 <pocoCiREGON?(\@)polsza.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Generalnie nie proponuje PZU ze wzgledy na chaos jaki tam panuje.
    > Sam sie kilka razy z nimi bujalem, ale tylko dlatego, ze nam ta branze
    > poradzilem sobie bez sadu.
    >
    > A Ci co mysla, ze jak zaplaca taniej to bedzie wszystko ok to sie grubo
    > myla, bo "taniosc" ubezpieczenia wychodzi najczesciej po zgloszeniu
    > szkody ubezpieczeniowej.
    >
    > Pozdro,
    > Regonik

    no ok ale moje pytanie brzmialo co z tym fantem teraz zrobic... pozatym to nie
    ja decyduje w czym sie ubezpiecza potencjalny sprawca wypadku... Sam juz wiem
    ze nigdy wiecej w PZU nie wejde, tyle ze w Polsce chyba nie ma uczciwych
    Towarzystw Ubezpieczeniowych - wszystkie to zgraja naciagaczy i oszustow, i to
    wszystko zalegalizowane przez Panstwo Polskie.