    From: Regon123 <""pocoCiREGON?(\"@)polsza.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z OC w PZU paranoja...
    Date: Wed, 23 Jul 2003 16:01:13 GMT

    aaa aaa wrote:

    > witam,
    >
    > niedawno mialem stłuczke drogowa, wkarowal we mnie nieroztargniety osobnik z
    > innej czesci Polski. Procedura standardowa : policja, protokol i zgloszenie
    > szkody w PZU. kilka dni pozniej dysponowalem juz kosztorysem naprawy ( systemu
    > eurotax ) na kwote 2 tys zl. I tutaj zaczyna sie problem... Jako ze pracuje w
    > firmie motoryzacyjnej od razu dostalem informacje ( od expertow ASO ) kawe na
    > ławe o praktykach jakie nasze "kochane" firmy ubezpieczeniowe stosuja (
    > pomijam fakt 20 % zanizenia kwoty z kosztorysu w stosunku do realnego kosztu
> [...]

    Witam,

    Generalnie nie proponuje PZU ze wzgledy na chaos jaki tam panuje.
    Sam sie kilka razy z nimi bujalem, ale tylko dlatego, ze nam ta branze
    poradzilem sobie bez sadu.

    A Ci co mysla, ze jak zaplaca taniej to bedzie wszystko ok to sie grubo
    myla, bo "taniosc" ubezpieczenia wychodzi najczesciej po zgloszeniu
    szkody ubezpieczeniowej.

    Pozdro,
    Regonik