    From: for <g...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie od koła łowieckiego:) cd..
    Date: Fri, 01 Jul 2005 14:10:47 GMT

    Ola wrote:
    > Witam
    > ostatnio ostatnio napisa?am post dot. odszkodawania....
    > Troszke poczyta?am i ju? wiem , ?e jak dojdzie do wypadku z udzia?em np.
    > sarny to w?a?cicielowi pojazdu nale?y si? odszkodowanie;
    > 1.
    > od zarz?dcy drogi je?eli; poszkodowanemu uda si? wskazaae, ?e w miesjcu, w
    > którym dosz?o do kolizji, zwierzyna cz?sto przechodzi przez szos?, a
    > zarz?dca drogi nie ustawi? stosownego znaku ostrzegawczego.

    Zycze powodzenia w udowadnianiu :-) Sugeruje zawodowe granie w Totka.
    Duzo wieksze szanse na ppieniazki.

    > 2
    > Od ko?a ?owieckiego je?eli; w okolicach drogi odbywa?o si? w?a?nie
    > polowanie, mo?na dowodziae, ?e przestraszona zwierzyna wy??cznie dlatego
    > wtargne?a na szos?, ?e zosta?a wypchni?ta przez nagonk?

    Oczywiscie ze mozna dowodzic. Zwlaszcza kiedy kazdy mysliwy i zwierzyna
    mialy GPS na nodze. Wtedy latwo mozna udowodnic o ktorej minucie ktora
    sarna uciekala przed ktorym mysliwym ktora sciezka. Do tego nakladamy
    juz tylko czas wypadku i czekamy na przelew bankowy. :-P