    From: "Fiksia77" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie
    Date: Wed, 12 Jul 2006 20:45:42 +0200

    Witaj,

    w mojej opinii wina sprawcy przy wypłacie odszkodowania z tytułu OC nie ma
    znaczenie i po to jest obowiązek zakupu tego ubezpieczenia aby w takich
    sytuacjach jak ta mozna bylo żadac odszkodowania.

    (siedziałam troche w ubezpieczeniach, ale to byo jakis czas temu, jednak nie
    uwazam suie za eksperta)

    pozdrawiam.