    Date: Fri, 20 May 2011 12:03:26 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstepowanie lekow na recepte

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Czy ja napisałem cokolwiek innego?

    > Raczej nie wiesz o czym piszesz.
    > Apteka nie jest komisem w którym można handlować lekami.
    > Kto weźmie na siebie ciężar odpowiedzialności, jak z apteki wydadzą Ci lek,
    > Ty w domu w JAKIŚ sposób "uszlachetnisz" te leki jakimiś "dodatkami" które
    > spowodują np. chorobę lub śmierć osób które później takie leki zażyją.
    >
    > Apteka - jak powieliłeś to co napisałem wyżej, tylko w przypadku swojej
    > omyłki - nie ma PRAWA przyjąć leków do dalszej odsprzedaży.
    > Nawet w przypadku swojej omyłki, nie wiem czy nie musza takiego leku
> [...]

    Niezrozumiałeś mnie więc prostujemy wszystko.

    ŻADEN LEK WYDANY Z APTEKI NIE MOŻE BYĆ WPROWADZONY PONOWNIE DO OBROTU.

    Przyjąć lek i go zutylizować apteka ma obowiązek tylko w przypadku
    swojej pomyłki.

    Przyjąć leki jakiekolwiek inne może bo nikt jej tego nie zabrania ale
    wtedy ma obowiązek je zutylizować.