  • Data: 2011-05-19 14:50:27
    Temat: Re: odstepowanie lekow na recepte
    Od: "dK" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZAQ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ir17bb$p33$1@news.net.icm.edu.pl...
    > co moze grozic za odstepowanie lekow na recepte ktore
    > sam dostalem od lekarza a nie sa mi juz potrzebne ?
    >
    > wiem ze to raczej nielegalne, ale miałem sytuacje ze
    > chcialem oddac pewnej osobie kilka tabletek Xanaxu
    > a wynikła z tego nieciekawa sytuacja, tak ze ta osoba
    > chce mnie oskarzyc...
    >
    > jak to prawnie wyglada ?

    Nawet nieprawnie to wyglada paskudnie.
    Lek wydawany TYLKO z przepisu lekarza, na recepte. Jak potrzebował do
    kuracji to wysłać delikwenta do lekarza, a nadwyżka?
    Nadwyżki leków można oddać do apteki. A gdyby ktoś przypadkiem zeżarł te
    leki chomikowane w szufladzie?
    Jakieś ciekawskie dziecko na przykład.....

    Teraz pytanie. Piszesz, że tylko chciałeć, czy to znaczy, że oddałeś, czy
    nie oddałeś??
    Chce cie oskarżyć, że dałeś, czy dlatego, że obiecałeś i nie dałeś?
    Prosił ciebie ten delikwent o nie, czy mu wciskałeś je bo tak chciałeś?
    Byłeś świadomy co mu chciałeś dać?

    Od chcieć do zrobić jeszcze daleka droga...

    dK