  • Data: 2004-03-31 17:34:36
    Temat: Re: odstapienie od umowy z tytulu niezgodnosci
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    clockworkoi wrote:

    > Wyczytalem
    > w necie cos na temat odstapienia z tytulu niezgodnosci, ale czy ten
    > przypadek pod to podlega?

    podlega, ale... odstąpienie nie tak szybko

    > Byl jeszcze jakis przepis ktory mowil, ze moge
    > zwrocic sprzet w przeciagu 10 dni bez zadnego gadania - czy jeszcze
    > obowiazuje (sprzedawca twierdzi, ze nie)?

    nigdy nie obowiązywał

    > Sprzedawca stwierdzil tez, ze
    > nawet jesli napisze o to nieszczesne odstapienie od umowy, czy jak to sie
    > tam nazywa, to i tak producent to zaneguje i wymieni mi uszkodzona czesc, a
    > kasy nie odda - tylko co tu do licha ma dopowiedzenia producent - myslalem
    > ze to sprzedawca jest odpowiedzialny???

    Jest, mozesz żądać wymiany, chyba że jest niemożliwa. Wtedy pozostaje
    naprawa chyba że... itd.

    poczytaj na www.federacja-konsumentow.org.pl
    ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej też tam jest.
    Najbardziej interesuje Cię art.8.

    KG