    From: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstapienie od umowy przy zakupach przez internet (pilne)
    Date: Wed, 16 Oct 2002 06:59:36 +0200

    Użytkownik "Błażej Strażak" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3DAC43A2.9060103@artscape.pl...
    > Witajcie
    >
    > Wiem, ze istnieje ustawa, ktora pozwala odstapic od umowy zawartej
    > zdalnie (internet, sprzedaz wysylkowa) w okreslonym terminie jesli towar
    > nie spelnia oczekiwan klienta czyli krotko mowiac jesli klient zostal
    > wprowadzony w blad.

    http://www.dieta.iq.pl/kontakt2.htm - tego typu informacja o Ustawie z 1
    Lipca 2000 powinna znajdowac sie na kazdej stronie dot. sprzedazy
    wysylkowej. nawet jesli tego nie ma to przepis ten obowiazuje sprzedawce i
    nabywce. Ustawa nie okresla kto ponosi koszty zwrotu ale ja jesli klient
    zwraca produkt bez uzasadnienia, bo ... mu sie odechcialo, obciazam go
    kosztami wysylki. Nie mialem jeszcze reklamacji ani uzasadnionego zwrotu,
    ale w tym przypadku zwrot bylby na moj koszt
    pozdrawiam
    WT