    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odśnieżanie parkingów strzeżonych
    Date: Tue, 23 Feb 2010 10:40:36 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:33:56 +0100, bdronka napisał(a):

    > chciałbym spytać jak wygląda sprawa odśnieżania parkingów strzeżonych -
    > a mianowicie do kogo nalezy ten obowiązek? Moim zdaniem nalezy do
    > właściciela/dzierżawcy.
    >
    > Jestem z lekka mówiąc zdenerwowany - nie było mnie na parkingu ponad poł
    > miesiąca, a gdy przyjechałem na moim miejscu parkingowym góra sniegu.
    > Aby wjechać na moje miejsce ponad 2 godziny odsnieżania/kucia lodu.

    Masz abonament na to miejsce? No to jasne, że obowiązkiem wynajmującego
    jest dostarczyć miejsce jak należy.
    No chyba że siła wyższa, więc pytanie czy tam sobie składował ten śnieg i
    lód, czy po prostu zarosło (ale jak zarosło to też nie siła wyższa, bo
    siła wyższa to ten śnieg co pada, a nie ten, co spadł tydzień temu).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd