  • 1. Data: 2006-02-02 17:37:36
    Temat: odsetki umowne a sprawa sądowa
    Od: <d...@d...home.pl>

    Witam!
    Złożyłem pozew do sądo w postępowaniu nakazowym o wydanie nakazu zapłaty
    odsetek umownych które wynosiły 1% za każdy dzień zwłoki. Umowa w jednym z
    paragrafów zawierała taki zapis.
    Sąd skierował sprawę do rozpatrzenia w trybie zwykłym.
    Dłużnik ciągle spóźnia się z płatnościami. Stąd ten zapis w umowie o
    wysokich odsetkach.
    Dlaczego (skoro zapis jest jednoznaczy) sąd zrezygnował z rozpatrzenia
    sprawy w postępowaniu nakazowym.
    Pozdr.

    Ryszard

  • 2. Data: 2006-02-02 17:53:07
    Temat: Re: odsetki umowne a sprawa sądowa
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > wysokich odsetkach.
    > Dlaczego (skoro zapis jest jednoznaczy) sąd zrezygnował z rozpatrzenia

    Skoro w pozwie byl wniosek o wydanie nakazu zaplaty. to pozostaja chyba
    tylko watpliwosci dowodowe. Moze jednak ten zapis o odsetkach nie byl
    jednoznaczny?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-02-02 21:45:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał Wilk napisał(a):
    > Skoro w pozwie byl wniosek o wydanie nakazu zaplaty. to pozostaja chyba
    > tylko watpliwosci dowodowe.

    Albo sąd nie zaakceptował wysokości odsetek.

    KG

  • 4. Data: 2006-02-02 22:08:34
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Albo sąd nie zaakceptował wysokości odsetek.

    Masz racje, nie zwrocilem uwagi ze ten 1% byl dziennie;-)

    Pozdrawiam,
    Michal