    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odrzucenie spadku!!!
    Date: Wed, 11 Jan 2006 03:17:21 +0100

    julita wrote:
    > Dzieki za porade widze ze sporo wiadomosci masz na te tematy a co stanie sie jak
    > rodzenstwo mojej zmarlej mamy nie wystapi do Sadu o odrzucenie spadku bo ja
    > nie zamierzam skladac pozwu bo mam juz akt notarialny i to jest dla mnie
    > dokument . a oprocz tego jak bym na ksero powysylala do tych znanych Bankow
    > np, LUKAS PKO MILENIUM itd.... ksero aktu zgonu i ksero aktu notarialnego o
    > odzuceniu spadku wraz z pismem powiadamiajacym ze ja odzucam spadek i
    > wszelkie dlugi mojej mamy to uwzglednili by te pismo bo to by oznaczalo ze
> [...]

    To jak się nie pofatygują, to to oni będą mieli problemy, nie Wy.
    Ty odrzuciłaś spadek notarialnie, więc nie ma możliwości, żebyś
    dziedziczyła. Jak za córkę zdecyduje sąd (mając obowiązek kierować się
    jej dobrem) i też odrzuci, to ona też nie będzie dziedziczyła.

    Czyli Wy już jesteście czyste i jako osoby, którymi banki nie powinny
    się interesować możecie im te kopie wyroku i aktu notarialnego przesłać.

    Kam pisze o rodzeństwie tylko w tym znaczeniu, że jak Wy odrzuciłyście,
    to rodzeństwo zmarłej dziedziczy. Chyba, że też odrzuci. A jak nie, to
    to oni będą mieli długi (skoro nie zrobili nic, żeby nie dziedziczyć), a
    nie Wy, więc po co się ich lenistwem przejmujesz? Jak zaszkodzą, to
    tylko sobie.

    --
    MArta
    m...@N...pl