    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odrzucenie spadku!!!
    Date: Tue, 10 Jan 2006 16:40:51 +0100

    Julita napisał(a):
    > Sad chcial i juz mam postanowienie ze kurator jest wyznaczony ,teraz dostalam ja
    > wezwanie do Sadu na sprawe o rozporzadzeniem majatkiem maloletniej mojej corki
    > i prosila bym o odpowiedz czy ja jako corka po zmarlej matce tez musze zakladac
    > sprawe w Sadzie o odrzucenie czy wystarczy ten akt notarialny

    wystarczy akt notarialny

    > nie chce zeby kto
    > kolwiek z rodziny czyli rodzenstwo mojej mamy przyjelo spadek lub bylo obciazone
    > dlugami

    jeśli spadek odrzuci Twoja córka, to dziedziczyć będzie rodzeństwo matki
    i ich dzieci
    jeśli nie chcą dziedziczyć, to też muszą odrzucić spadek

    > chce aby dlugi przeszly na skarb panstwa

    musi nie być innych spadkobierców ustawowych, a więc konieczne jest
    odrzucenie przez nich spadku
    dopiero potem będzie dziedziczyć gmina

    KG