    From: "tomek tarasiuk" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność za ulotki
    Date: Wed, 14 Jan 2004 00:13:15 +0000 (UTC)

    marcin <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl> napisał(a):

    > Temat pokrewny. Jak wyglada prawna strona walki z smiecacymi roznosicielami
    > ulotek? Strasznie sie ta zaraza pleni ostatnio. Robia sie coraz bardziej
    > bezczelni i chamscy. Przez domofon podaja sie za listonosza, elektryka,
    > pracownika spoldzielni. Jesli nikt im nie otwiera, rozrzucaja na trawniku
    > pod drzwiami tony tego syfu. Gdy sie dostana do domu, zarzucaja klatke tym
    > scierwem tak, ze faktycznie mozna sobie nogi polamac.
    >
    > Czy ich wejscie na klatke schodowa z domofonem mozna potraktowac jak
    > naruszenie wlasnosci? Wejscie na teren prywatny? Czy cos w tym stylu. Zeby
> [...]

    Marcinie a kim ty jestes że chcesz sam wymierzać sprawiedliwość. Popatrz na
    to z innej strony. Ci ludzie roznoszący ulotki to bardzo biedni ludzie. Oni
    nie robia tego żeby pojechać na egzotycze wakacje. Oni łażą z ta makulaturą
    po to zeby przeżyć. Jakby nie było dla nich takiej pracy to może część z
    nich zajęła by się okradaniem mieszkań. Jak patrzę po twarzach tych co u
    mnie chodzą to jest to prawdopodobne. Jak nie chcesz mieć problemów z
    roznosicielami reklam to nabądz drogą kupna za kilka złotych pojemnik i
    przykręć go przed klatką. Tak go przykręć żeby roznosiciele mogli wkładać
    tam te papierki. Nie uwierzysz ale to działa. Sprawdziło się w wielu
    miejscach. Może zamiast łamać komuś rękę lepiej zrobić coś praktycznego
    samemu. Tylko nie pisz że nie jesteś od tego zeby cokolwiek bezinteresownie
    robić dla innych. Bo wtedy Ci odpisze żebyś ...... . Tomek