    From: "JDM" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za przeglad techniczny auta
    Date: Thu, 16 Nov 2006 15:39:17 +0100

    > Na prawdę jesteś taki tępy, że nie zrozumiałeś przytyku do kaleczenia
    > przez ciebie języka polskiego?

    polonista?

    > I znowu prezentujesz wręcz wulgarną tępotę...

    chyba jednak nie polonista ....

    > Primo: koło może odpaść z wielu różnych powodów.
    > Secundo: jednym z "popularniejszych" powodów jest nieprawidłowe
    > dokręcenie śrub mocujących to koło.
    >
    > Teraz dotarło, czy nadal zbyt trudne?

    nie o to pytałem... ale opinie podzielam

    > Nie dość, że jesteś wybitnie tępy, to jeszcze nie masz za grosz poczucia
    > humoru... Smutne...

    nie nauczono mnie obrażać ludzi których nawet nie znam
    wiec pominę komentarz

    > Skoro nie rozumiesz odpowiedzi, to jesteś zbyt tępy, żeby w ogóle
    > zajmować się czymś tak skomplikowanym, jak pisywanie na grupy dyskusyjne
    > czy kierowanie pojazdem mechanicznym.

    znowu obelga pod moim adresem
    lubisz to?

    > To zależy jakie pytania. Jeśli ktoś de facto pyta jak udupić mechanika
    > od okresowego przeglądu technicznego za coś, co zasadniczo jest poza
    > jego kontrolą (nie jest w stanie skontrolować, czy kierujący pojazdem
    > potrafi prawidłowo przykręcić koło), to Einsteinem na pewno nie jest.

    "jak udupic mechanika" ? jesteś pewien ze czytałeś mój post?
    czy może masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego?

    > Pytałem. Ale nigdy w taki sposób, jak ty - czyli np. nie pytałem, jak
    > można ukarać stomatologa za to, że nie wykrył raka płuc podczas leczenia
    > zębów.

    ja również nie pytałem jak ukarać ale , może ci wyjaśnię jeszcze raz,
    o to czy mechanik dokonujący przeglądu i podpisujący się pod nim
    jest w jakimś stopniu odpowiedzialny za auto które dopuszcza do ruchu
    drogowego

    czy takie pytanie uprawnia cie to zezwania mnie od idioty?
    chyba ze faktycznie nie zrozumiales...
    chamem jestes, to juz udowodniles, ale co gorsza tępym....

    > "Mej" definicji? Definicję wymyśliłeś sobie ty, kretynku.
    > *plonk*

    w obrazaniu ludzi jestes niezly proponuje alt.pl.zbluzgaj....

    pozdro....