eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc za niezgodnosc towaru z umowa › Re: odpowiedzialnosc za niezgodnosc towaru z umowa
  • Data: 2003-04-04 01:16:51
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <b6hsn3$io6$1@absinth.dialog.net.pl>, KK wrote:
    >> > Tak, jeśli będziecie jeszcze raz go reklamować (z tego samego powodu),
    > to
    >> > możecie zażądać zwrotu pieniędzy.
    >>
    >> Ooo a to niby skąd? Wymieniać i naprawiać mozna w niskończoność, to już
    >> nie jest rękojmia.. Chyba że uda się wykazać, że niezgodność z umową nie
    >> została usunięta.
    >
    > Miałem na myśli "znacznie niedogodności".
    > Wówczas można odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy.
    > W przypadku wózka jest to jak najbardziej uzasadnione.

    Ale dlaczego uwazasz ze ta znaczna niedogodnosc powstaje dopiero przy
    kolejnym wystapieniu usterki?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1